شنبه، آبان ۱۵، ۱۳۸۹

سرمايه هاي ملت ايران چگونه به باد داده مي شوند؟

خوانندگان محترم، به دليل فيلتر شدن وبلاگ در قلمروي نظام مقدس، آزادانديش و مردمي و اسلامي و ... ايران،
نوشتارهاي پسين را در اين آدرس بخوانيد.

کمربند سلطنت، نشان نوکری برای سرزمینم است نادرها بسیار آمده اند و باز خواهند آمد، اما ایران و ایرانی باید همیشه در بزرگی و سروری باشد؛ این آرزوی همه عمرم بوده است." نادر شاه افشار


1) بازسازي گنبد حرم شهر كاظمين در عراق
براي طلاكاري دو گنبد و گلدسته هاي مقدس شيعيان در كاظمين كه در روز سه‌شنبه 23 شهريور 1388 رونمايي شد، فقط 110 كيلوگرم طلاي خالص و 14 تن مس به صورت مجاني از جيب مردم ايران توسط حكومت اسلامي ايران براي زيباسازي گنبدها و گلدسته ها هزينه گرديد كه با درنظر گرفتن قيمت هر گرم طلاي 24 عيار به ميزان 464400 ريال و هر كيلو مس 92100 ريال، سرجمع به رقم هنگفت 51212900000 ريال يا حدود 51 ميليارد تومان مي‌رسيم (براي ديدن ارزش ريالي فلزات گرانبها به اين سايت برويد).

Free Image Hosting At img98




2) چاپ سه ميليون جلد قرآن به جاي سه قرآن سوزانده شده!
پس از واقعهء تروريستي 11 سپتامبر 2001 و كشته شدن هزاران انسان بيگناه در برجهاي دوقلوي تجارت جهاني در نيويورك كه توسط اسلامپرستان عرب و افغان به انجام رسيد، احساسات ضداسلامي در ايالات متحده به اوج رسيد. آمريكائيان هيچگاه اين حادثه دهشتناك را فراموش نكرده اند و هرساله با فرارسيدن سالروز واقعه، موج خشم و نفرت نسبت به مسلمانان افراطي در سراسر جهان و به ويژه ايالات متحده فزوني مي گيرد. امسال (2010) در سالروز اين حادثه، يك كيشش گمنام كه كليساي وي كمتر از صد شركت كننده دارد، اعلام كرد كه مي خواهد اقدام به قرآن سوزي نمايد كه البته با مخالفت مسئولين مذهبي و سياسي، وي اين كار را نكرد ولي اسلامپرستان ساكن تهران، جهت نشان دادن ميزان سرسپردگي خود به فرامين خشك مذهبي، هزينة چاپ سه ميليون جلد قرآن به زبان انگليسي را برعهده گرفتند. با درنظر گرفتن قيمت هرجلد 100000 ريال به رقم 30 ميليون دلار مي‌رسيم كه براي راه اندازي يك مركز درماني همچون بيمارستان ميلاد كفايت مي‌كند. (لينك به بن مايه خبر)

Free Image Hosting At img98



3) هزينه هاي فراوان و بي پايان مقابله با اسرائيل
از سرگیری مذاکرات صلح منحصرن بر اختلاف میان اسرائیل و فلسطینی ها متمرکز است، اما در راه رسیدن به صلح خاورمیانه، بازیگران بي ارتباط همچون حكومت اسلامي ايران، نقش اصلي را بازی می کنند. در بالای تپه اي که واقع در پايين ترين نقطهء جنوب لبنان كه مشرف به كشتزارهاي شمال اسرائیلی است، پارک زیبایی وجود دارد که در آن بزرگترها دور میزها تفریح می کنند و کودکان از وسایل بازی بالا می روند. اگر این پارک با اهتزاز پرچم حکومت اسلامی ایران بر فرازش، در خاک لبنان نبود، هیچ نکته قابل توجهی نداشت. جمهوری اسلامی که رهبرانش خواستار محو اسرائیل از نقشه جهان هستند پس از جنگ میان اسرائیل و حزب الله (گروهك اسلامپرست تحت حمایت ج.ا ایران در خاک لبنان) در سال ۲۰۰۶، این پارک را به مردم جنوب لبنان هدیه کردند. این پارک نشانه آشکاری است از پولهاي فراوان و بي حساب و كتابي که پس از جنگ در جنوب لبنان از كيسه ملت ايران صرف شده است. صدها میلیون دلار درون کامیونهای پر از اسکناس که از ایران آمده بودند، پس از جنگ تابستان سال 2006 تحویل حزب الله شد تا صرف بازسازی و به راه انداختن دوباره کسب و کارها شود.

Free Image Hosting At img98


"پل سالم" مدیر مرکز مطالعات خاورمیانه "کارنگی" در بیروت می گوید حزب الله مجموعه گوناگونی و بسيار فراواني از موشکهای کوتاهبرد، میانبرد و بردبلند زمين به زمين و ضدكشتي در اختيار دارد، اما شمار دقیق آنها و اینکه حزب الله خیال دارد با آنها چکار کند، معلوم نیست. گرچه حزب الله ادعای پیروزی در جنگ 33 روزه تابستان 2006 را کرد، اما مردم و اقتصاد لبنان، بهای بسيار سنگینی را پرداخت كردند و به خاطر جنگ افروزي، بسیاری حزب الله را سرزنش کردند. هنوز بمبهای خوشه ای در نواحی روستايي مردم را ناقص می کنند و حدود دويست هزار نفر هنوز در داخل لبنان به خانه هایشان باز نگشته اند. حزب الله پس از خروج اسرائيل از جنوب لبنان در سال 2000، از الگوی انقلابی خود كه براي آزادسازي زمينهاي جنوب لبنان بود فاصلهء بسیاري گرفته و به سمت اسلام انقلابي ساخت تهران قدم برداشته است. ميزان پولهاي پرداخت شده از سوي حكومت اسلامي ايران به گروهك حزب الله لبنان، طي بيست اخير به ميلياردها دلار رسيده است؛ مبلغي كه با آن مي‌توان تمامي نارسايي‌ها و كمبودهاي بهداشتي، راه‌سازي و اشتغالزايي روستاهاي ايران را براي هميشه برطرف نمود.

Free Image Hosting At img98


هزينه‌هاي بي‌پايه و اساس مقابله با اسرائيل، كشوري كه عضو سازمان ملل است و صدها كشور جهان با آن روابط ديپلماتيك دارند، همچنان گريبان درآمدهاي ملت ايران را گرفته است و مشتي توهم زده ماليخوليايي، برپايه اي برخي خيالات بي اساس، همچنان از اين كشور 5.5 ميليون نفري و كوچك، يك دشمن خيالي و بزرگ براي ايران دست و پا كرده اند. به نوشته روزنامه الحيات، حكومت اسلامي ايران از سال 1992 تاكنون، بيش از چهل ميليارد دلار به حزب الله لبنان پول داده است.

پيوندها:
هزينه نفوذ سياسي ايران در لبنان چقدر است؟
چراغي كه به خانه رواست، به لبنان و غزه حرام است.

۱ نظر:

پریسا گفت...

عاااالییی مثل همیشه.
خوشحالم که دوباره برگشتید.
منتظرمطالب جدیدتون هستم.
و اگر بتونید اون مطالبی رو که قبلا در بلاگفا منتشر کرده بودید رو به اینجا انتقال بدبد عالی میشه.
بازم متشکرم